marți, 3 decembrie 2013

Despre cum se naste un fluture ...



Fiecare are o poveste mare, compusa din mii si mii de povesti mici. Povestea mea mare e foarte bogata, dar azi va spun o poveste mica...

Din 2008 cand a inceput criza financiara, la mine toate lucrurile au inceput sa mearga anapoda. Partea financiara scartaia, partea sentimentala era si ea undeva pe langa linia de plutire (mai sus sau mai jos, depinde de moment), dar n-am lasat pe nimeni sa stie ce e in inima mea, nici macar pe mine. Dar in noaptea de Revelion din 2010, am ramas singura acasa,  pentru ca m-am simtit rau. Atunci toate emotiile si negarile au iesit la suprafata ca un vulcan. Au erupt pur si simplu, iar eu n-am stiut ce sa fac cu ele.

Atunci l-am rugat pe Dumnezeu sa faca ce crede cu viata mea, pentru ca eu nu mai stiu si nu mai pot sa o gestionez. Am avut o revelatie. Dupa ce am lasat tot bagajul la picioarele lui, m-am linistit brusc. Atunci am inteles ca asta e calea. In viata nu am cerut prea multe lui Dumnezeu, pentru ca nu am crezut ca merit.Cel putin nu constient. Insa in acea noapte am stiut pur si simplu ca tot greu a trecut.

Mi-am recapatat seninatatea si am inceput sa fac lucrurile care imi placeau cel mai mult. Sa ajut oamenii. Chiar daca atunci nu stiam ce e liberul arbitru, chiar daca am mai intrat cu bocancii in viata unor oameni, am avut privilegiul sa fiu acolo cand unii sau altii au avut nevoie de mine.

In 2011 am vandut terapie magnetica tinand prezentari pentru cei interesati si am inceput sa ma vindec sufleteste (le multumesc celor de la Swisana pentru ca m-au primit in familia lor). Am inceput sa slabesc, pentru ca la 92 de kg si 1,58 m e mai greu sa faci fata statului in picioare 2-3 ore pe prezentare. Mai ales ca tineam cate 2 pe zi. In jumatate de an am slabit 7 kg, fara effort si fara dieta, doar cu L-carnitin si multa miscare. In acea perioada tiroida mea se manifesta agresiv, eu avand hipotiroidism si fiind alergica la hormonii tiroidieni sintetici. Am folosit un colier cu magnetita ferica si in 2 luni diametrul gatului meu s-a diminuat cu 2 cm, iar eu am devenit tot mai calma. Cu un an inainte descoperisem niste sapunuri minunate, facute de o fata minunata, care mi-au schimbat complet textura pielii si a firului de par, iar eu am inceput sa caut o solutie pentru o situatie grava a unei persoane dragi mie. In timpul cercetarilor am descoperit ca de fapt pasiunea mea este legata de facultatea pe care am termint-o, fizica-chimie cu master in bio-chimie. Asa s-a nascut un vis, o speranta, Nierre. Am finalizat cercetarile, iar produsul lor, uleiul regenerant pentru epiderma, m-a bucurat si m-a uimit. Atat de complex si pentru a ajuta atatia oameni... Atunci nu stiam, dar a fost un cadou de la ingeri. Si le multumesc pentru asta, din tot sufletul.

Dar ce sa fac cu aceasta comoara? Chiar daca eu stiam ce face si cum poate ajuta, cum sa conving lumea de acest lucru? Asa ca familia mea si prietenii mei au devenit cobai de buna voie, iar feed-back-ul pe care l-am primit de la ei a fost inaltator. Am creat in parteneriat cu ingerii, un produs  perfect.

Anul trecut, in timp ce nu cautam nimic special, brandul unui prieten, m-am intalnit cu o prietena care ma voia in echipa ei. Nu voi intra in detalii legat de job, dar vreau sa va amintesc, sunt comvinsa ca stiti, ca oamenii vin in viata noastra cu un scop prestabilit. Amandoua stiam ca viata noastra are un traseu comun si o misiune comuna, dar daca prietena mea stia la nivel constient, eu stiam doar la nivel inconstient. Am creat in doar o luna o echipa de 150 de oameni, doar partea mea de echipa si mi-am demonstrat atunci ca pot face orice, desi nu am fost platite nici una din noi pentru munca noastra. Mai tarziu, tot ea m-a initiat in reiki. Alta revelatie. 

Dupa o perioada de purgatoriu in care am lasat in spate vechile tipare energetice, m-am regasit pe mine, eu cea adevarata si constienta de maretia Creatiei Divine. Atunci am aflat ca am langa mine ajutoare, arhangheli, ghizi spirituali si animalute protectoare. Arhanghelii care ma insotesc sunt Zadchiel si Raziel, dar mai e si Mihail, care imi ofera protectie neconditionata, Metatron, Azrael, Gabriel, Chamuel, Haniel, Raguel Sandalfon si toti ceilalti. Intr-o zi m-a vizitat un arhanghel de care nu stiam, dar care mi-a umplut inima de bucurie, Aramiel – arhanghelul iertarii... Daca nu puteti sa iertati sau sa va iertati, chemati-l. El va va ajuta cu multa dragoste.

Intre timp viata mea a mai facut o curatenie generala, m-am despartit de barbatul pe care l-am iubit 23 de ani si caruia ii multumesc pentru lectiile invatate impreuna. Si viata mea isi urmeaza cursul, calea pe care am ales-o la intrupare, mai lin sau mai greu, depinde de fricile mele, de neacceptarile mele, de dorintele mele si de credinta mea...
Eu m-am transformat din cocon in fluture, ceea ce va doresc tuturor!
Va doresc deasemenea ca tot ce e benefic pentru voi sa vina in calea voasra!

Cu dragoste,
Iulia Vulpe



Un comentariu: