duminică, 13 decembrie 2020

Cuvântul anului 2021 (partea I)

 

Așa cum fac în fiecare an, încerc în diverse forme să mă conectez la ghizii mei spirituali și prin ei la energia anului care vine, pentru a căuta un cuvânt simbol care să cuprindă semnificația spirituală a acestui an pentru mine. 


Trebuie să recunosc că, am ales să fac această conectare într-o zi cu importanță majoră și anume 12.12.2020. De când m-am conectat am avut sentimentul unui sfârșit. Evident că mintea mea a interpretat moartea ca sfârșit al vieții pe pământ și inima mi-a cam stat în loc. Am ales totuși să continui, pentru că acest moment este scris în Cartea Vieții și, dacă timpul meu pământesc a ajuns la final, nu am cum să mă opun. Astfel, decizia a fost să aleg pentru acest moment carduri shamanice și carduri angelice, încercând să fac legătura între cer și pământ, între energia divină angelică și energia maternă telurică. Această citire nu este numai pentru mine și tocmai de aceea am ales să o împărtășesc cu toți cei care sunt chemați să o citească.

Am simțit că prima dată trebuie să apelez la tărâmurile superioare iar îngerii mi-au transmis că abilitățile mele intuitive sunt la un nivel foarte ridicat și sunt demne de încredere. Să am completă încredere în informația și insight-urile la care am acces. Mi-au atras atenția să nu las frica și îngrijorările să-mi domine gândirea și să fiu atentă la semnele pe care ei mi le trimit pentru a conștientiza că sunt alături de mine și mă ghidează. Cartea angelică aleasă este o arcană majoră cu numărul 18 (1+8=9 final, încheiere de ciclu). Nu sunt expertă în Tarot dar am să formulez ceea ce am simțit că rezonează cu acest mesaj. În tarotul clasic, arcana 18 este Luna și energia ei creează o poartă către lumea interioară a sufletului, plină de mister, încărcată de creativitate, vise, puteri magice, intuiție și emoții puternice … acele emoții puternice scoase la suprafață de urletul lupului … cel care scoate la suprafață tot ce avem mai întunecat, trăsăturile cele mai primitive și mai inumane chiar și din cei mai respectabili oameni. 

Frica este emoția cu cea mai scăzută vibrație și ea va fi cea mai prezentă în acest proces. Dar nu este vorba doar de fricile personale ci de cele depozitate în subconștientul colectiv. Asta înseamnă că nu este vorba doar despre un proces individual ci este vorba de o răscolire colectivă. Nu putem merge mai departe dacă nu facem curat atât în casă cât și în curte și în stradă. 

Nimic din ceea ce pare a fi nu este. Minciuna este o formă de comunicare prin care suntem duși în eroare, orientați greșit. Sunt foarte stimulați dependenții de substanțe dar va fi un an ,,fertil” din toate punctele de vedere … se vor naște mulți copii, se vor naște multe idei inovatoare. 

Atunci când luna și soarele se întâlnesc și unul răsare iar celălalt apune, se formează roua … ale cărei picături trezesc sufletul și îl trimit la origini, acolo unde întâlnește grația divină și se liniștește. Atunci când frica întunericului se materializează prin actul creației venit din imaginație, se liniștesc apele și rămâne doar drumul pe care trebuie să pășim … clar și curat. Astfel, se naște o nouă viață, odată cu noua zi … pentru că adevărul a fost scos la suprafață și trebuie să-l integrăm. 

Prin tot acest proces, ne sunt zdruncinate casa, patria, tradițiile, aspectele feminine ale structurii de personalitate. 
Resursele sunt: intuiția, imaginația, puterile psihice, visele nocturne, creativitatea. 
Punctele slabe: frica, iluzia, amăgirea/dezamăgirea, isteria, șarlatania, falsitatea, dependențele, pierderile de memorie, tulburări psihice.

Mesajul îngerilor: ,,Ai încredere în ghidarea interioară și evită sfaturile celorlalți. Nu lăsa frica și îngrijorarea să-ți ghideze calea. Este mai bine să păstrezi ideile/secretele pentru tine, pentru moment.”

Asta este ceea ce este.

Urmează partea a II-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu