miercuri, 28 martie 2018

Mesajul lui Mihail - Cinstiți-vă și aveți încredere în propriile sentimente

28 martie 2018
Nu există om care să nu fie conectat la energia divină. Este o realitate. Toți deținem acest ,,dar”. Ce facem noi de cele mai multe ori!? Îl ignorăm sau alegem să nu îl folosim. Pentru că mintea ne spune: nu este adevărat, cine sunt eu să am acest dar, eu nu merit așa ceva ... Adică tot felul de ,,scuze” să nu ne folosim potențialul divin.

Azi, Mihail ne spune că este un moment potrivit pentru a ne asculta vocea interioară, adică să urmăm această conexiune pe care o avem cu Divinitatea. Poate că am tot avut rugăciuni și dorințe pe care le-am trimis Lui Dumnezeu sau Îngerilor ... sau poate unor sfinți. Poate că avem rugăciuni pe care nu îndrăznim să le formulăm ca o cerere pentru că noi considerăm că nu are rost să sperăm la ceva ce oricum nu se poate împlini. Ei bine, Mihail ne spune că azi, aceste rugăcini sunt auzite și chiar dacă noi avem îndoieli, dacă cerem s-ar putea să și primim. Veți ști prin senzațiile fizice și trăirile emoționale, pentru că așa ni se ,,vorbește” și așa suntem călăuziți. 

Azi, este timpul să acceptați că poate nu sunteți acolo unde trebuie să fiți și trebuie să luați niște decizii. Poate fi vorba despre o relație, un job sau o situație anume. Știți asta prin faptul că nu sunteți fericiți, nu vă simțiți împliniți, simțiți că stagnați și nu faceți pași înainte. Azi sunteți mai sensibili la aceste lucruri dar este vorba despre acea sensibilitate care vă aduce conștientizări. Fiți prezenți în aceste situații și vedeți ce simțiți cînd sunteți în preajma unei persoane, cum comunicați cu ea, cum se poartă acea persoană cu voi, cum vă simțiți la locul de muncă, cum gestionați relațiile de acolo, cum se comportă colegii/șefii cu voi.
Azi primim răspunsuri prin senzații fizice și trăiri emoționale. Azi este un moment numai bun să le onorăm și să le ascultăm pentru a ști care ne este calea.

Rugăciune:
,,Mulțumesc Arhanghele Mihail, pentru că mă sprijini, mă călăuzești și mă protejezi în timp ce eu ascult și acționez conform cu sentimentele mele. Ajută-mă să înțeleg și să-mi exprim emoțiile cu iubire.”
Așa să fie și așa este!

2 comentarii: