sâmbătă, 15 aprilie 2017

Zile binecuvantate tuturor!


Imi pare rau pentru ca stiu ca unii oameni nu vor intelege, imi pare rau ca unii vor simti sa ma judece, imi pare rau ca nu pot si nu imi doresc sa fiu ceea ce se asteapta altii sa fiu. 

Sunt zile de sarbatoare in care ne straduim sa fim asa cum spun traditiile stramosesti, sa urmam un parcurs al unor idei si dogme care pentru mine nu mai reprezinta nimic. Avem o saptamana a patimilor, avem o zi a vopsirii oualor, avem o zi a uciderii mieilor, avem idei fixe legate de hainele noi pe care trebuie sa le purtam in noaptea invierii, umblam disperati legati de carucioare prin supermarket-uri si adunam de pe rafturi tot ce credem ca avem nevoie, facem mancare pentru toata lumea, ca sa vada lumea ca avem, ne barfim la biserica si ne prefacem evlaviosi la fiecare semn al crucii. 

Sunt intr-o perioada a existentei mele in care doresc sa imi urmez propria simtire. Simt sa fiu modesta si tacuta, simt sa stau in mine si cu mine, intr-o rugaciune a sufletului. Simt sa transmit iubire si sa primesc iubire. Simt sa fiu eu asa cum simt.

Multumesc cu recunostinta pentru tot ce primesc, multumesc cu recunostinta pentru ca imi este permis sa ma manifest, multumesc cu recunostinta pentru fiecare dar  venit din har, multumesc cu recunostinta pentru viata, multumesc Isus pentru ca ...

Mi-ai fost pazitor si m-ai invatat iubirea, mi-ai aratat unde gresesc si cum sa privesc in sufletele oamenilor, m-ai ajutat sa dau drumul lacrimilor suferintei de fiecare data cand sufletul imi era greu si apasat, mi-ai pus palma pe inima si mi-ai aratat directia mintii, mi-ai adus in viata ingeri care sa ma insoteasca si sa-mi ofere cunoastere, mi-ai dat dorul de viata si m-ai invatat respectul pentru cele sfinte, mi-ai spus ca pot si nu am pus nici o clipa la indoiala, mi-ai aratat cat de mult ma iubesti si iti sunt recunoscatoare, te simt alaturi, iti aud glasul, primesc iubirea ... Multumesc pentru ca sunt, ce sunt, prin tine pe Pamant.

Zile binecuvantate tuturor!

Un comentariu:

  1. informație:
    Sunt foarte surprinsă pentru experiența miraculoasă și minunile doctorului Ogundele care s-au răspândit pe internet și în întreaga lume, cum a ajutat minunat oamenii din întreaga lume să-și restabilească iubitele pierdute. L-am contactat după ce am trecut prin atâtea mărturii de la diferite persoane, cum ajută el să-și readucă fostul soț și să aducă fericirea în atâtea case, am avut și eu o problemă, eram îndrăgostit profund de fostul meu soț și el a fost cu mine dar brusc într-o zi s-a despărțit de mine. Am încercat totul, dar nimic nu părea să meargă, am crezut că va fi pentru totdeauna. Nu am mai crezut niciodată în vrăji, dar eram atât de disperat încât am crezut că nu am nimic altceva de pierdut. Am început să caut diferite roți de vrăji și am găsit în cele din urmă dr ogundele vraja acasă, oamenii vorbeau bine despre el, a trebuit să-l contactez pe WhatsApp. El a aruncat o vraja de dragoste pentru mine și în 24 de ore soțul meu s-a întors să-mi ceară iertare și în cele din urmă mi-am primit soțul înapoi și suntem atât de fericiți împreună, ce minune. Îi sunt atât de recunoscător. Dacă aveți vreodată nevoie de o casetă vrăjitoare care vă poate aduce înapoi sau aduce fericire familiei dvs., contactați-l și asigur pe oricine de pe acest forum că acest bărbat este real și puternic ajunge la el cu WhatsApp sau Viber: +27638836445. și e-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere