marți, 4 aprilie 2017

Asa zise competente


Toata lumea ma intreaba si se intreaba cum am ajuns eu sa am practici spirituale in conditiile in care meseria mea este de psiholog si din punctul de vedere al unora, cele doua nu se pupa. Asa am crezut si eu pana la un moment dat in care viata m-a pus fata in fata cu provocarea asumarii. A fost ca si cand am stat fata in fata cu vocea spiritului meu care ma intreba:

- Uite, asta esti tu si asta poti sa faci in primul rand cu tine. Ce alegi, sa te limitezi in continuare sau sa-ti maresti perspectivele si sa-ti depasesti limitele impuse de mintea ta ruminativa, logica si rationala?
- Nu pot, ii raspundeam eu in speranta ca voi reveni la convingerile initiale. 

Dar atunci cand ai gustat ceva ce ti-a placut enorm si ti-a facut si bine, este foarte greu sa gasesti argumente logice si rationale. Si chiar daca le gasesti, cu certitudine nu te mai poti opune. Nu exista nici o diferenta intre psihic si spirit. Spiritul se manifesta prin psihic si psihicul este continut de spirit. Asa ca la ce sa ma opun!? La ceva ce nu a fost inca demonstrat stiintific!? Psihologia nu are argumentari stiintifice decat de o suta si ceva de ani. Omenirea exista de mii de ani. Asta inseamna ca psihicul nu a existat inainte de secolul 19? Este absurd sa ne cantonam in justificari idioate si sa recurgem in continuare la o separare a structurilor fiintei noastre doar de dragul stiintei pe care, dupa parerea mea, am ridicat-o la rang de regina doar pentru a mai justifica niste bani cheltuiti in alte scopuri decat binele omenirii. 

Insa, intentia acestor argumentari vine din a face publica si partea mea de competente (nu-mi place termenul dar nu stiu altul) dobandite direct sau prin diverse initieri, in aceasta existenta sau altele. Iata care sunt acestea (cele de care stiu):

Initieri:

1. Usui traditional
2. Karuna
3. Melchisedec
4. Shambala
5. Celtic Forest Reiki
6. Ahara Reiki- partial 50%
7. Razele initiatice ale Arhanghelilor
8. Info Reiki - 80%
9. Munai Ki- o forma de shamanism partial (80%)

Maestrii:

1. Usui traditional
2. Karuna reiki
3. Melchisedec
4. Razele initiatice ale Arhanghelilor
5. Info reiki

Acordaje:

1. Kundalini
2. Ethereal 
3. Cristal
4. Hamsa

Dragon Reiki - specializare de "PASTRATOR" ( KEEPER OF HIDDEN LESSON) 
Arhetipul lui Zalmoxis - vindecator, vrajitor, magician, doctor, shaman.
Terapie cu ingeri
Mediumship

Nu mi-am propus sa fac din asta o meserie. Meseria mea este de psiholog si am ales sa o practic asumat. Toate aceste practici spirituale ma ajuta pe mine personal sa ma echilibrez, sa ma eliberez de tot ce adun in cabinet iar daca pot sa impartasesc din aceasta informatie cu ceilalti, o fac ca om liber si bine intentionat. Fiecare om are dreptul sa inteleaga si sa creada ce vrea. Personal nu ma intereseaza credintele nimanui, eu am drumul meu, stiu care e si il urmez cu perseverenta.

Asa sa fie si asa este!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu