duminică, 2 martie 2014

Duminica Iertarii

Astazi suntem in Duminica Iertarii ... Am de dat niste telefoane si am de purtat o discutie, eu cu mine. Simt insa sa o fac si public si sa cer iertare tuturor celor carora le-am gresit cu vorba si cu fapta ... Va rog sa ma iertati ... 

Acum doua saptamani, intr-un moment de suparare, am aruncat o vorba de amenintare. Nu o mai facusem de mult timp si a sunat in capul meu ca un clopot. Apoi am spus ca oricum nu pot sa fac asa ceva, nu pot sa fac rau nimanui ... si totusi nu mi-am cerut iertare. O fac acum: Te rog sa ma ierti pentru ceea ce am gandit si am spus ...
Va iubesc si va doresc sa aveti puterea de a fi sinceri cu voi insiva ... macar o zi pe an. Asa ca, nu ratati sansa de a va cere iertare ... Va garantez ca va veti simti mai bine 

,,Astăzi, în ultima zi a Săptămînii Albe, creștinii ortodocși sărbătoresc Lăsatul Secului de brînză, zi care mai este numită Duminica Iertării. Ea precede Postul Mare, care începe mîine, 3 martie, și va dura pînă la Paște.

În această zi se cuvine ca oamenii să-și ceară iertare de la prieteni și chiar de la străini, să aplaneze neînțelegerile și să depășească resentimentele.

În toate bisericile, în această zi are loc ritualul iertării. O astfel de tradiție a fost instituită de Biserică pentru ca fiecare, împăcîndu-se cu familia și prietenii săi, să înceapă cu conștiința curată marele post al Învierii lui Iisus Hristos."

http://www.noi.md/md/news_id/36771




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu