luni, 3 martie 2014

1 martie cu dar de suflet

Sa va povestesc ce am facut eu de 1 martie ?? ... Pai, si daca nu vreti, tot va povestesc :))) De 1 Martie eu am fost cuminte si am primit un dar minunat ... am participat la ,,o cantare" (vorba Laviniei Lavinia Botorea pe care o iubesc si ii multumesc pentru aceasta seara minunata), tinuta de maestrul Gheorghe Iovu cu ocazia acestei zile. Tot spun eu de mult timp ca toate vin la timpul lor si am avut dreptate tocmai pentru ca Universul le aranjeaza exact asa cum si cand e mai bine. Anul trecut in august am primit un mesaj intr-o meditatie de la arh. Sandalphon ca trebuie sa-l cunosc pe maestrul Iovu ... atunci ma depasea situatia :))) Acum se pare ca am fost pregatita. Cum a fost intalnirea? Ca si cand il cunosc de cand lumea ... Nu am apucat sa-l intreb pe dansul cum a fost pentru el dar eu asa m-am simtit. Ne-am intins mana si ne-am imbratisat ... Si a fost minunat pentru ca sunt sigura ca ne cunoastem de mult. 

Am ascultat o muzica minunata venita din alte sfere ... din alt timp si spatiu ... din alta vibratie. Am meditat, am plans de bucurie si am primit ,,haine noi" ... In timpul meditatiei am fost inconjurata de mii de ingeri ... m-au condus la o cascada sub apa careia m-am curatat si apoi am primit haine noi, haine de lumina .... si a fost sarbatoare ... Sarbatoarea sufletului, sarbatoarea iubirii ...

Multumesc pentru acest dar si multumesc pentru oamenii pe care i-am cunoscut primind acest dar ... sunt suflete minunate. Mi-am inceput luna si am sarbatorit venirea primaverii in cel mai inaltator mod: reinvierea sufletului si a spiritului ... Totul conform cu prima sarbatoare a primaverii. A doua, adica 8 martie va fi si mai si ... O sa va povestesc dupa  Va dau totusi un indiciu: Sarmisegetusa Regia ....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu