vineri, 21 februarie 2014

Vibratia muzicii aduce iubire ...



Astazi am avut inca un exemplu ca toate se intampla la timpul lor, ca exista o ordine Universala mai presus de capacitatea noastra de perceptie si acceptare. Astazi am avut inca odata dovada ca puterea intentiei este cel mai mare dar al nostru primit de la Divinitate ... Am inteles ca intentia urmata de detasare da cele mai bune rezultate ... Pentru ca, DA ! Cineva ne asculta si ne ,,contabilizeaza" dorintele, ne aduce in cale acei oameni si acele resurse care ne faciliteaza accesul la indeplinirea lor ... Si toate astea fara ca noi sa facem ceva. Pentru ca ceea ce face parte din menirea noastra AJUNGE la noi indiferent cat de imposibil credem noi ca este ...

Astazi a intrat cineva in cabinetul meu. Cineva care dupa ce a intrat mi-a spus ca habar nu are dece a venit la mine ... Si totusi se simte bine la mine dar ceva nu-i place ... si anume MUZICA  Si astfel, amandoua am inteles in urmatoarele minute care este scopul intalnirii ...

Ma simt iubita si binecuvantata indiferent ce curs va lua vibratia muzicii 


Multumesc ...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu